sâmbătă, 27 februarie 2010

# Invata-ma,timpule ..


.. Lasa-ma din cand in cand sa-mi potolesc zvacnirile sub atingerea secundelor tale puternice .. invata-ma sa pun lacrimile printre zambete,sa pot realiza un adevarat tablou al iluziilor .. invata-ma sa fur zambete si sa le ascund in buzunarul "tic-tac" .. invata-ma sa ating soarele ca sa-ti pot aduce o firimitura din caldura mea ..invata-ma sa dansez intr-un cer indigo,sa aud cum ecoul rasului meu zboara pana departe .. invata-ma sa vorbesc cu ploaia sa-i cer o picatura din savoarea minciunilor .. invata-ma sa dansez tango cu vantul,sa ma trimita undeva departeee sa nu mai aud eternul "tic-tac" .. invata-ma sa zbor deasupra minutelor, sa le lovesc cu o lacrima si sa le transform in secunde .. invata-ma sa schimb duminica-n luni .. invata-ma sa fiu un fluture de noapte care-si frange aripile in marea-nsangerata .. invata-ma sa fiu eu.Dar stiu ca toate acestea sunt imposibile .. si stii de ce? Pentru ca am observat ca "tu" nu stii decat sa calci totul in picioare,sa calci minuni .. sa rostesti cuvinte care dor .. doar tu stii sa speli zambetele cu lacrimi."Tu", esti cel care ma incurca mereu.

# Timpul care se scurge-n reluare ...

4 comentarii: