luni, 28 iunie 2010

#

Ce-mi place: SOARELE.
Sa dansez cu mine, atunci cand sunt obosită. Sa întorc clepsidra, sa mă uit în ea si sa mă vad... "schimbată". Sa beau suc de pere, în timp ce mai trag cu ochiu' la o povestire de-a Oanei Pellea. Comunicarea cu mama. Ruşinea. Zambetele în exces. Sa uit de mine si sa mă caut în vis. Vara. Sa privesc cu vantul isi face de cap, cum dansează vals cu... noi. Fineţea pielii. Amintirile. Sa citesc. Modestia. Oamenii simpli. Ceaţa. Dimineţile înfumurate. Căldura din sufletele... îngheţate. Sa dorm. Picurii de ploaie care joacă sah în palma mea. Praful curat. Roua colorata. Curcubeul. Pim's de visine. Privirile furate. Sa merg pe jos. Calmul. Sa-mi modelez lumea, ziua... Lacrimile sincere. Blogul-jurnalul meu. Istoria. Ochii glazurati cu zambete. Salată de varză. Sa-mi spăl sufletul de griji. Imaginatia. Dansul. Sa vorbesc cu luna, sa-i mai spus cateva minciuni. Sa beau ciocolată caldă cu soarele. Sa merg la plimbare cu mine. Sa uit de tot. Sa fiu eu si atat...

Ce nu-mi place: FUMUL DE TIGARA si mersul cu maşina.

# Inspiraţie: Oana Pellea.

2 comentarii:

  1. La multi ani!
    Te iubesc mult ...Modelina mea!:x >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, rosioara mea sexoasa :>:*
    Shi eu te iubesc :x,mai mult decat ma iubesti tu pe mine ;;)

    RăspundețiȘtergere