vineri, 26 noiembrie 2010

# Degeaba...

Fulgi mari ce se jucau in parul meu inca de dimineta. Frumos si placut. Dar degeaba. Timpul trece , la fel si amintirile imbibate in ras. Imi lipsesc momentele frumoase. Candva , pot sa spun ca da !! ma simteam bine alaturi de tine , draga prietena. Dar , tot timpul exista acest DAR... pe care nu pot sa-l trec cu vederea (stii la ce ma refer)... Mi-a ramas un gust acru in suflet , oare cum poate fi indulcit ? Cu rabdare ? incredere ? Stii , cum se spune : "Timpul le rezolva pe toate!" Dar , vad ca el s-a instalat bine-mersi in inima mea si nu reactioneaza cu absolut nimic.
Poate asa a fost sa fie. Am observat ca momentele frumoase dureaza foarte putin... pacat. Poate ... n-am stiut sa le apreciem cu adevarat , poate am lasat sa treaca pe langa mine, toate vorbele rele si am inghitit in sec si... s-au adunat prea multe. Chiar prea multe.
Nu stiu ce m-a apucat ! iar imi amintesc , iar imi pare rau , iar imi pare bine , iar imi trece... dar , degeaba! Am vazut ca ti-e mai bine asa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu