vineri, 20 august 2010

# Agonie de vară...

O lumina diafană se scălda în mare...
un vant fin o învelise cu o panza albă;
goliciunea nisipului se sfasia de durere;
mangaieri recent spălate se ingalbeneau de ciuda;
palmele mi s-au impregnat cu o dulceata de soare;
nisip plantat în vene...

Cerul era în hohote de ras;
blandetea de vară se auzea duios;
domnea o senzaţie de bine;
soarele era ridicat cu greu de doua sulite....
pofta de vară împrăştiata pe jos
solul se relaxa..
# o simpla agonie de vară!

16 comentarii:

  1. Imi place titlul destul de mult, dar si mai mult expresivitatea textului. Well done young lady!

    nisip plantat în vene
    Cerul era în hohote de ras

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat:) no more words:> tine`o tot asa:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Superr..Imi place asa de mult cum scrii..:X

    RăspundețiȘtergere
  4. "Cerul era în hohote de ras"

    versul meu preferat :D dar mi-a placut toata poezia...are asa un aer linistitor :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult.
    Ai cu adevarat talent.
    Sunt cea mai mare fana a ta.
    Kiss you!!!


    Puffy_girl_alexa

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,eu sunt Madalin,imi place siteul tau,articolele si fotografiile publicate sunt bune,in general imi place sa vizitez siteuri si bloguri ca sa vad cum gindesc si ce opinii au alte persoane,eu sunt nascut in Nehoiu ,Nehoiu e un frumos orasel din Judetul Buzau si imi pare rau ca nu mai pot locui acolo, daca vrei intra aici si vei gasi un blog cu recopilari de Asasini in serie,e foarte incitant ,chiar daca e in alta limba are traductor incorporat.Daca vrei sa iti promovezi blogul,inscrie-l in acest Directorio web SEO , este un director web gratuit,oricum vreau sa iti recomand un blog interesant si un forum gratuit unde,la fel,iti poti prezenta blogul si in general poate fi o solutie buna pentru a primi vizitatori. Salutari din Madrid,aici locuiesc acum

    RăspundețiȘtergere
  7. @Madalin: Iti multumesc pentru cuvintele frumoase... mi-am facut si eu putina "reclama" la blog ;)).
    Si tu, ai un blog foarte interesant :)
    Multumesc, inca o data!

    @Lorelei: Thx :*.

    RăspundețiȘtergere
  8. ai un fel...viu de a scrie...aproape palpabil as spune :)
    frumos...

    RăspundețiȘtergere